úterý 28. října 2014

Hallowenská dekorace

Ahoj ! :)
Vytvořila jsem novou rubriku Nápady&Dekorace. Proč jsem to nazvala právě takto? Protože, kdyby se to jmenovalo jenom Dekorace, tak bych sem musela přidávat jenom dekorace. Ale já taky ráda přidávám nějaké nápady na dárky, nebo nějaké obrázky, co si můžete připnout na nástěnku nebo nějaké vylepšováky. A tak proto jsem tam přidělala Nápady. Někdy se budu inspirovat z internetu a trošku to poopravím. Vždy ale napíšu, že to nebyly moje nápady!                      
Budu se snažit ke každému článku přidat fotonávod. A to je asi tak všechno co jsem vám chtěla říct.
Je konec října - v Americe se slaví Halloween - ale u nás v Česku ne, ale já bych ho chtěla slavit. No a tak aspoň můžeme udělat nějakou tu vydlabanou dýni, aby nás Jack ochránil. A to bude naše první dekorace. Nebude to ale pravá dýně. Tady je návod:


HALOWENSKÁ SVÍTILNA


Budete potřebovat: skleničku na zavařeniny (je jedno jaká velikost), nůžky, lepidlo Herkules (když nemáte může být i tyčinkové), oranžový krepový papír, poloprůsvirný černý papír (může být i normální), tužku (nejlépe měkkou), lýko, popřípadě gumu



1. Vezmeme si skleničku a oranžový krepák. Naměříme zhruba jak velký by měl krepák být, aby obalil celou skleničku a ustřihneme.


2. Pokud máte Herkules, tak jím natřete celou skleničku zvenku. Jelikož já ho mám ve škole, tak jsem musela použít tyčinkové lepidlo. A tím natřete celý ustřižený krepák.


3. Nalepíme krepák na skleničku a to co nám zbylo (obrázek 1) dole přilepíme ke dnu skleničky (obrázek 2). A to co nám zbylo nahoře (obrázek 3), tak JEN půlku ustřihneme a ten zbytek přilepíme zevnitř skleničky. Je to pak hezčí (obrázek 4). Ale pozor ať vám nechytne od svíčky zevnitř!


           obrázek 1                                                               obrázek 2                                                             obrázek 3



obrázek 4


4. Poté, až lepidlo trochu zaschne, vezmeme si černý papír a tužku. Pokud chcete skleničku DÝNĚ, tak si namalujte oči a pusu:

Může být klidně strašidelná dýně, ale já mám radši roztomilé.
A potom může být sklenička HALLOWEEN, a to je sklenička, která má na sobě typický halloweenský vzor, např. strašidelný dům, kočka, duch, netopýr... My si uděláme s pavoukem, čarodějnickým koštětem a křížem. Můžete si na internetu najít nějaké vzory, ale já si myslím, že to zvládnete i bez nich. Poté vystřihněte.

5. Vemte si lepidlo a vzory nalepte na skleničku. Tip: Nalepte obrázky víc dolů, protože nahoře na skleničce bude ještě lýko.

6. Až budete mít nalepené obrázky, nahoru na skleničku přivažte lýko. Je hezké, když lýko víckrát obtočíte kolem skleničky a poté uděláte mašli.



Tak a je hotovo! :)

Teď stačí už jen počkat na tmu a zapálit svíčku. 

(omlouvám se za menší rozmazanost :))



Marki =)


PS: Ano, vidíš dobře, moje Marki/sestřička si vyžádala jednu rubriku, a to Nápady&Dekorace. Původně jsem chtěla návod hodit jako součást Dne 363, ale pak jsem si říkala, proč na blog o fitness cpát tohle, že :) A protože ségra ráda vyrábí, tak jsme to spojily s blogem :)

Claire ♥

3 komentáře:

  1. To vypadá skvěle :) hrozně mě baví vyrábět podobné dekorace:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) První komentář vždycky potěší nejvíc.

      Vymazat
  2. Zrovna mám láhev a přemýšlím co s ní :) Tak díky za tip, sice už je po halloweenu, ale tak láhev ozdobím trošku jinak :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat