neděle 9. listopadu 2014

Čarujeme z plastu

Čauky! ;)
Moc se omlouvám za mou dlouhou neaktivitu, ale vůbec jsem neměla čas. Naštěstí mám pár článků v zásobě. :) Dnes si vyrobíme dekoraci, kterou jsem nazvala ZAVĚŠENÝ PLAST. Já vím, jméno je strašné, ale nic jiného mě nenapadlo. Tady je obrázek:



Mám to zavěšené na lustru. Pokud máte ale dobrou fantazii můžete si s tím udělat něco jiného. První dám návod jak si udělat ty tvary a druhá část bude s tím zavěšením. Fotonávod ale nebude.

Potřebujete: 2 jinak barevné pet láhve, kleště, svíčku, nůžky
1. Pet láhve si nastříhejte na menší tvary. Ale ať je každý jiný. Je to víc originální.
2. Zapalte si s víčku. Vezměte si kleště a do nich uchopte plasty a jejich okraje ohřívejte dokud se nezkroutí. Jestli chcete můžete ohřát i prostředek. A to stejné opakujte u každého tvaru dokud Vám už žádný kousek nezbude. 


KONEC PRVNÍ ČÁSTI



A tady je návod jak jsem si je zavěsila.

Potřebujete: špendlík, tenký provázek (pokud možno průhledný, ale když nemáte nevadí), nějakou tyčku (je na vás jak dlouhou), "ohřáté" plasty

1. Do tvarů kousek od okraje si udělejte špendlíkem dírku.

2. Potom si vezměte provázek a dole udělejte malý suk. Na to dejte plast. Zase si udělejte suk a na to dejte plast. Střídejte barvy. A až budete mít provázek dlouhý tak jak chcete tak ho ovažte kolem tyčky. A tak opakujte postup dokud nebudete mít tyčku zaplněnou.



A příště budou náušnice z plastu! :)

Marki =)

1 komentář: